The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Cookie
Do prawidłowego działania ta strona wymaga plików cookies.
Aby uzyskać więcej informacji o tym, jakie dane są zawarte w plikach cookies,
zapoznaj się z naszą
Polityką prywatności. Aby zaakceptować pliki cookie z tej witryny, kliknij przycisk
Zezwalaj na pliki cookie poniżej.
Czas rozpatrywania reklamacji to maksymalnie 30 dni, ale staramy się robić to bezzwłocznie.
2 . JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@dreamroots.pl W tytule wiadomości wpisz: reklamacja + numer zamówienia. Opisz w mailu, co jest przedmiotem reklamacji, udokumentuj uszkodzenia i dołącz do wiadomości zdjęcia.
3 . CO ZROBIĆ, JEŚLI PRZESYŁKA JEST USZKODZONA?
Jeśli otrzymasz zamówienie w uszkodzonym opakowaniu (rozdartym, otwartym) spisz z kurierem protokół szkody i skontaktuj się z nami. Jeśli kurier zostawił przesyłkę pod Twoją nieobecność, a przesyłka jest uszkodzona- zrób zdjęcia uszkodzeń opakowania, skontaktuj się z firmą kurierską celem spisania protokołu szkody, a później skontaktuj się z nami, żeby złożyć reklamację. Jeśli opakowanie jest nienaruszone, a produkt w środku jest uszkodzony, zrób zdjęcia uszkodzeń i skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@dreamroots.pl wpisując w tytule wiadomości: reklamacja + numer swojego zamówienia. Zajmiemy się niezwłocznie Twoją sprawą.
4 . CO ZROBIĆ, JEŚLI DOSTAŁEM/AM NIEPEŁNE ZAMÓWIENIE LUB BŁĘDNY PRODUKT?
Jeśli otrzymałeś niepełnie zamówienie lub błędny produkt skontaktuj się z nami telefonicznie (13 440 62 91) lub mailowo kontakt@dreamroots.pl. Podaj numer swojego zamówienia oraz opisz sytuację. Dokładamy starań by zamówienie, które otrzymujesz było zrealizowane poprawnie, jednak czasami zdarzają się nam pomyłki za co przepraszamy.
5 . MOJE ZAMÓWIENIE NIE DOTARŁO, CO ZROBIĆ?
Jeśli otrzymałeś informację o wysłaniu zamówienia i masz nr przesyłki- skontaktuj się z przewoźnikiem lub zweryfikuj, gdzie jest przesyłka na stronie przewoźnika. Jeśli nie otrzymałeś informacji o wysłaniu zamówienia, a minął termin jego wysyłki- skontaktuj się z nami telefonicznie (13 440 62 91) lub mailowo kontakt@dreamroots.pl i podaj numer swojego zamówienia. Sprawdzimy, co się stało.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto