DODATKOWE -10% Z KODEM: BLACKWEEK10
Komplet poduszek na paletę Twoje Logo
✔️Tolerancja wymiaru: +/- 2,5 cm
✔️Materiał: ok. 220g/m2 (+/-)10g
✔️Skład: 100% poliester
✔️Tkanina posiada Certyfikat Oeko Tex standard 100
✔️Antyalergiczne wypłenienie - solidnie wypchany
✔️Wodoodporny materiał
✔️Poduszki produkowane są w Polsce
Rozmiar:
- siedzisko: 120x80x12
- oparcie: 120x40x10
Reklamowy zestaw poduszek na paletę z logo Twojej firmy to doskonała okazja do promocji i budowania rozpoznawalności marki. Dzięki opcji personalizacji możesz umieścić logo na poduszkach, które przyciągną uwagę i zostaną zapamiętane przez klientów. To elegancki i funkcjonalny sposób na wyróżnienie się wśród konkurencji.
Nasze zestawy poduszek na palety ogrodowe podnoszą komfort każdego miejsca, w którym są używane, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Wykonane z wysokiej jakości materiałów wodoodpornych, są odporne na warunki atmosferyczne, co sprawia, że idealnie nadają się do ogrodu, na taras czy do wnętrz. Ergonomiczny kształt poduszek zapewnia optymalne wsparcie dla pleców i siedziska, a szeroka gama dostępnych kolorów pozwala na dopasowanie ich do każdej przestrzeni.
Poduszki są szyte w Polsce z trwałej tkaniny wodoodpornej, co zapewnia ich wytrzymałość i łatwość w utrzymaniu czystości. To doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie styl i wygodę w swoim wnętrzu oraz na świeżym powietrzu. Są solidne, odporne na działanie promieni UV i nie tracą koloru, co dodatkowo podnosi ich jakość i wartość użytkową.
Kroki do złożenia zamówienia na personalizowany zestaw poduszek na paletę:
1. Wybierz projekt: Przygotuj projekt do personalizacji, który chcesz umieścić na zestawie poduszek. Personalizacji podlega cała powierzchnia poduszek. Wyślij projekt na nasz adres e-mail: sklep@elezaki.pl wraz z numerem zamówienia oraz plikiem logotypu w wersji wektorowej.
2. Otrzymaj wizualizację: Po dokonaniu zamówienia, w ciągu 48 godzin otrzymasz wizualizację projektu na swój adres e-mail. Wizualizacje są przygotowywane w dni robocze, a zamówienia złożone w weekend będą realizowane od poniedziałku.
3. Akceptacja wizualizacji: Zaakceptuj wizualizację przygotowaną przez nasz zespół. Bez Twojej akceptacji, zamówienie nie zostanie przekazane do produkcji.
4. Ciesz się gotowym produktem!
PODSTAWOWE KOSZTY WYSYŁKI:
- kurier przedpłata 25 zł
- kurier pobranie 30 zł
- Paczkomaty InPost 15 zł
UWAGA
Duża część oferowanych przez nas towarów (pufy, leżaki) to produkty wielkogabarytowe, w związku z tym:
- opcja wysyłki do Paczkomatu dostępna jest jedynie przy tych produktach, których rozmiar pozwala na umieszczenie ich w skrytce Paczkomatu,
- przy zamawianiu większej ilości produktów (np. więcej niż jeden puf, więcej niż 4 szt. leżaków) są one wysyłane w osobnych przesyłkach. Koszt dostawy wzrasta wtedy odpowiednio do ilości przesyłek, w których zostanie wysłane zamówienie. Koszt dostawy jest na bieżąco przeliczany w koszyku. W wyjątkowych przypadkach, jeśli system nie jest w stanie przeliczyć kosztów przesyłki ze względu na nietypowe zamówienie- pojawi się prośba o kontakt mailowy, gdzie zaoferujemy Państwu indywidualną, optymalną wysyłkę.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).
Prosimy o cierpliwość.
ZWROTY
Dokonując zakupu przez Internet i będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn. Wystarczy, że złożysz stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Zapakuj starannie zwracany produkt i dołącz do przesyłki nr zamówienia/fakturę.
3. Paczkę odeślij do nas bezzwłocznie na adres:
Dreamroots Sp. z o.o.
Dębowiec 748
38-220 Dębowiec
4. Zwrot pieniędzy będzie u Ciebie na koncie w ciągu 14 dni.
- Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" ani nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.
- Przypominamy, że produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- Szczegółowe informacje nt. odstąpienia od umowy oraz zwrotu wybranych towarów znajdziesz w Regulaminie.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają do Klienta były najwyższej jakości. Jeśli jednak trafił do Ciebie wadliwy produkt lub otrzymałeś przez pomyłkę produkt inny niż zamawiałeś- skorzystaj z możliwości Reklamacji.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Prześlij nam zdjęcia, która obrazują wady produktu na adres kontakt@dreamroots.pl w tytule maila wpisując: reklamacja nr zamówienia
3. Poczekaj na naszą odpowiedź- w zależności od tego, co jest przedmiotem reklamacji i jakiego typu jest to wada, zaproponujemy Ci rozwiązanie sytuacji.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto