Leżak drewniany Daisies

Od 119,00 zł
Wybierz:

PODSTAWOWE KOSZTY WYSYŁKI:

- kurier przedpłata 25 zł

- kurier pobranie 30 zł

- Paczkomaty InPost 15 zł 

 

UWAGA

Duża część oferowanych przez nas towarów (pufy, leżaki) to produkty wielkogabarytowe, w związku z tym:

- opcja wysyłki do Paczkomatu dostępna jest jedynie przy tych produktach, których rozmiar pozwala na umieszczenie ich w skrytce Paczkomatu,

- przy zamawianiu większej ilości produktów (np. więcej niż jeden puf, więcej niż 4 szt. leżaków) są one wysyłane w osobnych przesyłkach. Koszt dostawy wzrasta wtedy odpowiednio do ilości przesyłek, w których zostanie wysłane zamówienie. Koszt dostawy jest na bieżąco przeliczany w koszyku. W wyjątkowych przypadkach, jeśli system nie jest w stanie przeliczyć kosztów przesyłki ze względu na nietypowe zamówienie- pojawi się prośba o kontakt mailowy, gdzie zaoferujemy Państwu indywidualną, optymalną wysyłkę. 

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:

Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).

Prosimy o cierpliwość.

 

ZWROTY

Dokonując zakupu przez Internet i będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn. Wystarczy, że złożysz stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.

Aby to zrobić:

1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).

2. Zapakuj starannie zwracany produkt i dołącz do przesyłki nr zamówienia/fakturę.

3. Paczkę odeślij do nas bezzwłocznie na adres:

Dreamroots Sp. z o.o.

Dębowiec 748 

38-220 Dębowiec 

4. Zwrot pieniędzy będzie u Ciebie na koncie w ciągu 14 dni.

 

  • Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" ani nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.
  • Przypominamy, że produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
  • Szczegółowe informacje nt. odstąpienia od umowy oraz zwrotu wybranych towarów znajdziesz w Regulaminie. 

 

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają do Klienta były najwyższej jakości. Jeśli jednak trafił do Ciebie wadliwy produkt lub otrzymałeś przez pomyłkę produkt inny niż zamawiałeś- skorzystaj z możliwości Reklamacji.

Aby to zrobić:

1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).

2. Prześlij nam zdjęcia, która obrazują wady produktu na adres sklep@dreamroots.com w tytule maila wpisując: reklamacja nr zamówienia

3. Poczekaj na naszą odpowiedź- w zależności od tego, co jest przedmiotem reklamacji i jakiego typu jest to wada, zaproponujemy Ci rozwiązanie sytuacji.

 

Jesteś klientem biznesowym i potrzebujesz
leżaków lub puf z własnym nadrukiem lub logo?
Wszystkie prawa zastrzeżone. dreamroots © 2023