DODATKOWE -10% Z KODEM: BLACKWEEK10
Poduszka Lincoln Frost Gray
✔️ Materiał: ok. 380g/m2 (+/-)10g
✔️ Skład: 100% poliester
✔️ Tkanina posiada Certyfikat Oeko Tex standard 100
✔️ Antyalergiczne wypłenienie - solidnie wypchany
✔️ Zapinana na zamek błyskawiczny
✔️ Poszewka i poduszka produkowane są w Polsce
Rozmiar:
40x40 cm
Twoje wnętrze zasługuje na wyjątkowe dodatki, które podkreślą jego niepowtarzalny charakter.
Chcesz odmienić swoje wnętrza, ale generalny remont to za dużo? Pomyśl o dodatkach! Nasze poduszki mogą zmienić charakter pomieszczenia i dodać uroku Twojemu salonowi lub sypialni. Efektowne wzory sprawiają, że nasze poduszki stają się centralnym punktem Twojego wnętrza. To dekoracja, która przyciąga uwagę i podkreśla charakter pokoju. Udekoruj swój salon z naszą pomocą i zobacz, jak Twoje wnętrze nabiera nowego życia!
Nasze poduszki są nie tylko piękne, ale także wygodne i praktyczne. W zapinanej na zamek poszewce znajduje się nieodkształcający się, antyalergiczny wkład. Poszewkę można zdjąć i uprać w pralce, a kiedy się znudzi - zmienić na inną z naszej oferty!
Sztruks to gęsty, miękki i luksusowy materiał, który ma równoległe żeberka tworzące delikatny wzór.
Wnętrza z poduszką sztruksową zyskują wyjątkową atmosferę, emanującą stylem i ciepłem. Szeroki wybór wzorów oraz wysoka jakość wykonania sprawiają, że na pewno znajdziesz coś dla siebie.
Nasze poduszki są produkowane z dużą starannością, co gwarantuje trwałość i długie użytkowanie. To inwestycja, która posłuży przez wiele lat. Poduszki mają wygodny zamek błyskawiczny, dzięki czemu łatwo można zmienić poszewkę w zależności od nastroju czy pory roku.
PODSTAWOWE KOSZTY WYSYŁKI:
- kurier przedpłata 25 zł
- kurier pobranie 30 zł
- Paczkomaty InPost 15 zł
UWAGA
Duża część oferowanych przez nas towarów (pufy, leżaki) to produkty wielkogabarytowe, w związku z tym:
- opcja wysyłki do Paczkomatu dostępna jest jedynie przy tych produktach, których rozmiar pozwala na umieszczenie ich w skrytce Paczkomatu,
- przy zamawianiu większej ilości produktów (np. więcej niż jeden puf, więcej niż 4 szt. leżaków) są one wysyłane w osobnych przesyłkach. Koszt dostawy wzrasta wtedy odpowiednio do ilości przesyłek, w których zostanie wysłane zamówienie. Koszt dostawy jest na bieżąco przeliczany w koszyku. W wyjątkowych przypadkach, jeśli system nie jest w stanie przeliczyć kosztów przesyłki ze względu na nietypowe zamówienie- pojawi się prośba o kontakt mailowy, gdzie zaoferujemy Państwu indywidualną, optymalną wysyłkę.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).
Prosimy o cierpliwość.
ZWROTY
Dokonując zakupu przez Internet i będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn. Wystarczy, że złożysz stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Zapakuj starannie zwracany produkt i dołącz do przesyłki nr zamówienia/fakturę.
3. Paczkę odeślij do nas bezzwłocznie na adres:
Dreamroots Sp. z o.o.
Dębowiec 748
38-220 Dębowiec
4. Zwrot pieniędzy będzie u Ciebie na koncie w ciągu 14 dni.
- Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" ani nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.
- Przypominamy, że produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- Szczegółowe informacje nt. odstąpienia od umowy oraz zwrotu wybranych towarów znajdziesz w Regulaminie.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają do Klienta były najwyższej jakości. Jeśli jednak trafił do Ciebie wadliwy produkt lub otrzymałeś przez pomyłkę produkt inny niż zamawiałeś- skorzystaj z możliwości Reklamacji.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Prześlij nam zdjęcia, która obrazują wady produktu na adres kontakt@dreamroots.pl w tytule maila wpisując: reklamacja nr zamówienia
3. Poczekaj na naszą odpowiedź- w zależności od tego, co jest przedmiotem reklamacji i jakiego typu jest to wada, zaproponujemy Ci rozwiązanie sytuacji.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto