DODATKOWE -10% Z KODEM: BLACKWEEK10
Poduszka na Kokon Twoje Logo
✔️Materiał: 220g/m2 (+/-)10g
✔️Skład: 100% poliester
✔️Tkanina posiada Certyfikat Oeko Tex standard 100
✔️Antyalergiczne wypłenienie - solidnie wypchany
✔️Wodoodporny materiał
✔️Poduszki produkowane są w Polsce
✔️Zdejmowany pokrowiec, ułatwiający wypranie zewnętrznej tkaniny
Rozmiar:
- siedzisko: 60x50; poduszka: 30x50
- Tolerancja wymiaru: +/- 2,5 cm
Reklamowa poduszka na kokon z logo Twojej firmy to wyjątkowy sposób na promocję marki i przyciągnięcie uwagi. Dzięki opcji personalizacji możesz umieścić logo na poduszce, co sprawia, że jest to doskonały element dekoracyjny i reklamowy, który przyciągnie wzrok każdego.
Nasza poduszka na kokon to miękkie i solidne siedzisko na huśtawkę ogrodową. Jest stylowa, estetyczna, i dostępna w szerokiej gamie kolorów, co pozwala dopasować ją do każdego otoczenia. Dzięki zdejmowanemu pokrowcowi, który można łatwo wyprać, utrzymanie poduszki w czystości jest niezwykle proste. Dodatkowo, poduszka posiada troczki, które zapewniają stabilne mocowanie siedziska i zagłówka do huśtawki, podnosząc komfort użytkowania.
Poduszki produkowane są w Polsce z wysokiej jakości tkaniny wodoodpornej, co czyni je idealnym wyborem zarówno do wnętrz, jak i na świeżym powietrzu. Wytrzymały materiał zapewnia, że poduszki będą służyć przez długi czas, a ich wodoodporność chroni przed niesprzyjającymi warunkami pogodowymi.
Kroki do zamówienia personalizowanej poduszki na kokon:
1. Wybierz projekt: Przygotuj projekt, który chcesz umieścić na poduszce. Cała poduszka podlega personalizacji. Wyślij projekt e-mailem na adres sklep@elezaki.pl, podając numer zamówienia i dołączając plik z logotypem w wersji wektorowej.
2. Otrzymaj wizualizację: Po złożeniu zamówienia, w ciągu 48 godzin otrzymasz wizualizację projektu na swój adres mailowy. Wizualizacje są przygotowywane w dni robocze (projekty złożone w weekend będą realizowane od poniedziałku).
3. Akceptacja wizualizacji: Zaakceptuj przygotowaną wizualizację. Bez akceptacji projektu, zamówienie nie trafi do produkcji.
4. Ciesz się gotowym produktem!
PODSTAWOWE KOSZTY WYSYŁKI:
- kurier przedpłata 25 zł
- kurier pobranie 30 zł
- Paczkomaty InPost 15 zł
UWAGA
Duża część oferowanych przez nas towarów (pufy, leżaki) to produkty wielkogabarytowe, w związku z tym:
- opcja wysyłki do Paczkomatu dostępna jest jedynie przy tych produktach, których rozmiar pozwala na umieszczenie ich w skrytce Paczkomatu,
- przy zamawianiu większej ilości produktów (np. więcej niż jeden puf, więcej niż 4 szt. leżaków) są one wysyłane w osobnych przesyłkach. Koszt dostawy wzrasta wtedy odpowiednio do ilości przesyłek, w których zostanie wysłane zamówienie. Koszt dostawy jest na bieżąco przeliczany w koszyku. W wyjątkowych przypadkach, jeśli system nie jest w stanie przeliczyć kosztów przesyłki ze względu na nietypowe zamówienie- pojawi się prośba o kontakt mailowy, gdzie zaoferujemy Państwu indywidualną, optymalną wysyłkę.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).
Prosimy o cierpliwość.
ZWROTY
Dokonując zakupu przez Internet i będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn. Wystarczy, że złożysz stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Zapakuj starannie zwracany produkt i dołącz do przesyłki nr zamówienia/fakturę.
3. Paczkę odeślij do nas bezzwłocznie na adres:
Dreamroots Sp. z o.o.
Dębowiec 748
38-220 Dębowiec
4. Zwrot pieniędzy będzie u Ciebie na koncie w ciągu 14 dni.
- Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" ani nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.
- Przypominamy, że produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- Szczegółowe informacje nt. odstąpienia od umowy oraz zwrotu wybranych towarów znajdziesz w Regulaminie.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają do Klienta były najwyższej jakości. Jeśli jednak trafił do Ciebie wadliwy produkt lub otrzymałeś przez pomyłkę produkt inny niż zamawiałeś- skorzystaj z możliwości Reklamacji.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Prześlij nam zdjęcia, która obrazują wady produktu na adres kontakt@dreamroots.pl w tytule maila wpisując: reklamacja nr zamówienia
3. Poczekaj na naszą odpowiedź- w zależności od tego, co jest przedmiotem reklamacji i jakiego typu jest to wada, zaproponujemy Ci rozwiązanie sytuacji.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto