Jesteś klientem biznesowym i potrzebujesz
leżaków lub puf z własnym nadrukiem lub logo?
leżaków lub puf z własnym nadrukiem lub logo?
✔️Tolerancja wymiaru: +/- 2,5 cm
✔️Antyalergiczne wypłenienie - solidnie wypchany
✔️Zapinana na zamek błyskawiczny
✔️Poszewka i poduszka produkowane są w Polsce
Rozmiar:
40x40 cm
Twoje wnętrze zasługuje na wyjątkowe dodatki, które podkreślą jego niepowtarzalny charakter!
Marzysz o zmianach w domu, ale generalny remont to zbyt duże wyzwanie? Pomyśl o dekoracyjnych akcentach! Nasze poduszki potrafią całkowicie odmienić klimat wnętrza, dodając mu świeżości i uroku. Dzięki oryginalnym wzorom staną się centralnym punktem w Twoim salonie lub sypialni – prawdziwą ozdobą, która przyciągnie uwagę i podkreśli styl pomieszczenia. Z pomocą naszych poduszek ożywisz przestrzeń i nadasz jej wyjątkowy wygląd!
Nasze poduszki są nie tylko piękne, ale również wygodne i praktyczne. Każda poszewka jest zapinana na zamek i skrywa antyalergiczny, trwały wkład, który nie odkształca się z czasem. Poszewkę można bez problemu zdjąć i wyprać, a kiedy zechcesz odświeżyć styl – łatwo wymienisz ją na inną z naszej kolekcji!
Bogaty wybór wzorów oraz wysoka jakość wykonania sprawią, że znajdziesz u nas idealne poduszki, które doskonale wpasują się w Twoje wnętrze.
PODSTAWOWE KOSZTY WYSYŁKI:
- kurier przedpłata 25 zł
- kurier pobranie 30 zł
- Paczkomaty InPost 15 zł
UWAGA
Duża część oferowanych przez nas towarów (pufy, leżaki) to produkty wielkogabarytowe, w związku z tym:
- opcja wysyłki do Paczkomatu dostępna jest jedynie przy tych produktach, których rozmiar pozwala na umieszczenie ich w skrytce Paczkomatu,
- przy zamawianiu większej ilości produktów (np. więcej niż jeden puf, więcej niż 4 szt. leżaków) są one wysyłane w osobnych przesyłkach. Koszt dostawy wzrasta wtedy odpowiednio do ilości przesyłek, w których zostanie wysłane zamówienie. Koszt dostawy jest na bieżąco przeliczany w koszyku. W wyjątkowych przypadkach, jeśli system nie jest w stanie przeliczyć kosztów przesyłki ze względu na nietypowe zamówienie- pojawi się prośba o kontakt mailowy, gdzie zaoferujemy Państwu indywidualną, optymalną wysyłkę.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).
Prosimy o cierpliwość.
Dokonując zakupu przez Internet i będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn. Wystarczy, że złożysz stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Zapakuj starannie zwracany produkt i dołącz do przesyłki nr zamówienia/fakturę.
3. Paczkę odeślij do nas bezzwłocznie na adres:
Dreamroots Sp. z o.o.
Dębowiec 748
38-220 Dębowiec
4. Zwrot pieniędzy będzie u Ciebie na koncie w ciągu 14 dni.
Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają do Klienta były najwyższej jakości. Jeśli jednak trafił do Ciebie wadliwy produkt lub otrzymałeś przez pomyłkę produkt inny niż zamawiałeś- skorzystaj z możliwości Reklamacji.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Prześlij nam zdjęcia, która obrazują wady produktu na adres kontakt@dreamroots.pl w tytule maila wpisując: reklamacja nr zamówienia
3. Poczekaj na naszą odpowiedź- w zależności od tego, co jest przedmiotem reklamacji i jakiego typu jest to wada, zaproponujemy Ci rozwiązanie sytuacji.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto