Puf Cube Almond

159,00 zł

✔️ Materiał tapicerski 380 g/m2 przyjemny w dotyku sztruks
Materiał tapicerski 300 g/m2 przyjemny w dotyku Velvet
✔️ Wypełnienie - kulka styropianowa EPS
✔️ Zdejmowany pokrowiec (prać w temperaturze 30 °C)
✔️ Wysoka jakość wykonania - Produkcja POLSKA
✔️ Certyfikat OEKO-TEX Standard 100
✔️ Zamek zlokalizowany na dnie pufy
✔️ Osobny pokrowiec na wypełnienie ułatwiający wypranie zewnętrznej tkaniny

Wymiary: 60x60x60 cm

Puf Cube to niskie siedzisko w kształcie sześcianu. Jest wykonany z wysokiej jakości materiału tapicerskiego. Siedzisko charakteryzuje się 
solidną konstrukcją i wytrzymałym obiciem, zapewniającym komfort użytkowania na długie
godziny. Pokrowiec uszyty jest z przyjemnego w dotyku, mocnego materiału. Granulat 
styropianowy znajduje się w osobnym pokrowcu. Oba pokrowce są zapinane na zamek, co 
w przypadku zewnętrznego poszycia pozwala na regularne pranie go, a w przypadku 
wewnętrznego pokrowca- na uzupełnienie granulatu, jeśli zajdzie taka potrzeba. 

Puf to wszechstronny mebel. Może być wykorzystywany na wiele różnych sposobów. Z 
powodzeniem może pełnić rolę dodatkowego siedzenia w salonie lub sypialni, doskonale 
sprawdzi się także jako dostawka do kanapy lub podnóżek. Puf Roller może być także 
praktycznym stolikiem kawowym, wystarczy położyć na nim dużą tacę.

Ze względu na swoją funkcjonalność, pufy są popularnym elementem wystroju salonów, 
sypialni, pokojów dziennych, tarasów i innych pomieszczeń. Nasze worki sako to wysokiej 
jakości produkt, który sprawia, że wnętrze nabiera przyjemnego, przytulnego charakteru.
Nasze pufy szyjemy w Polsce.

PODSTAWOWE KOSZTY WYSYŁKI:

- kurier przedpłata 25 zł

- kurier pobranie 30 zł

- Paczkomaty InPost 15 zł 

 

UWAGA

Duża część oferowanych przez nas towarów (pufy, leżaki) to produkty wielkogabarytowe, w związku z tym:

- opcja wysyłki do Paczkomatu dostępna jest jedynie przy tych produktach, których rozmiar pozwala na umieszczenie ich w skrytce Paczkomatu,

- przy zamawianiu większej ilości produktów (np. więcej niż jeden puf, więcej niż 4 szt. leżaków) są one wysyłane w osobnych przesyłkach. Koszt dostawy wzrasta wtedy odpowiednio do ilości przesyłek, w których zostanie wysłane zamówienie. Koszt dostawy jest na bieżąco przeliczany w koszyku. W wyjątkowych przypadkach, jeśli system nie jest w stanie przeliczyć kosztów przesyłki ze względu na nietypowe zamówienie- pojawi się prośba o kontakt mailowy, gdzie zaoferujemy Państwu indywidualną, optymalną wysyłkę. 

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:

Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).

Prosimy o cierpliwość.

 

ZWROTY

Dokonując zakupu przez Internet i będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn. Wystarczy, że złożysz stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.

Aby to zrobić:

1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).

2. Zapakuj starannie zwracany produkt i dołącz do przesyłki nr zamówienia/fakturę.

3. Paczkę odeślij do nas bezzwłocznie na adres:

Dreamroots Sp. z o.o.

Dębowiec 748 

38-220 Dębowiec 

4. Zwrot pieniędzy będzie u Ciebie na koncie w ciągu 14 dni.

 

  • Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" ani nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.
  • Przypominamy, że produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
  • Szczegółowe informacje nt. odstąpienia od umowy oraz zwrotu wybranych towarów znajdziesz w Regulaminie. 

 

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają do Klienta były najwyższej jakości. Jeśli jednak trafił do Ciebie wadliwy produkt lub otrzymałeś przez pomyłkę produkt inny niż zamawiałeś- skorzystaj z możliwości Reklamacji.

Aby to zrobić:

1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).

2. Prześlij nam zdjęcia, która obrazują wady produktu na adres sklep@dreamroots.com w tytule maila wpisując: reklamacja nr zamówienia

3. Poczekaj na naszą odpowiedź- w zależności od tego, co jest przedmiotem reklamacji i jakiego typu jest to wada, zaproponujemy Ci rozwiązanie sytuacji.

 

Jesteś klientem biznesowym i potrzebujesz
leżaków lub puf z własnym nadrukiem lub logo?
Wszystkie prawa zastrzeżone. dreamroots © 2023