DODATKOWE -10% Z KODEM: BLACKWEEK10
Puf Curio Mouse Grey
✔️ Materiał 280 g/m2 przyjemna w dotyku tkanina tapicerska
✔️ Wypełnienie - kulka styropianowa EPS
✔️ Zdejmowany pokrowiec (prać w temperaturze 30 ℃)
✔️ Wysoka jakość wykonania - Produkcja POLSKA
✔️ Certyfikat OEKO-TEX Standard 100
✔️ Uchwyt ułatwiający przenoszenie pufy
✔️ Zamek zlokalizowany na dnie gruchy
✔️ Wodoodporna powłoka
Specyfikacja: Puf S:
średnica dna: ~ 70 cm
wysokość ścianki w najwyższym miejscu po naciągnięciu: ~ 105 cm
pojemność: 100 l – kulka styropianowa
Puf M:
średnica dna: ~ 80 cm
wysokość ścianki w najwyższym miejscu po naciągnięciu: ~ 120 cm
pojemność: 300 l – kulka styropianowa
Puf o podstawie koła wykonany z wysokiej jakości tkaniny, która zapewnia wyjątkową trwałość i odporność na uszkodzenia, to idealne rozwiązanie dla osób ceniących zarówno estetykę, jak i praktyczność. Różnorodna kolorystyka pozwala na dopasowanie do każdego stylu wnętrza, a łatwość czyszczenia czyni go wygodnym w codziennym użytkowaniu.
Tkanina Curio wyróżnia się delikatną i miłą w dotyku strukturą, która zachwyca elegancją. Zastosowana hydrofobowa powłoka ochronna chroni przed szybkim wsiąkaniem płynów, co zwiększa funkcjonalność mebla. Dzięki odporności na tarcie i uszkodzenia puf wykonany z tego materiału zachowuje swój wygląd i trwałość przez lata. Nie musisz się obawiać przetarć – to inwestycja na długi czas, która dodatkowo wprowadza niebanalny akcent dekoracyjny do każdego pomieszczenia.
Wnętrze pufy wypełnione jest granulatem styropianowym, zapewniającym komfort i ergonomię podczas siedzenia. Podwójny system pokrowców na zamek umożliwia regularne pranie zewnętrznej tkaniny oraz łatwe uzupełnienie wypełnienia, jeśli zajdzie taka potrzeba.
PODSTAWOWE KOSZTY WYSYŁKI:
- kurier przedpłata 25 zł
- kurier pobranie 30 zł
- Paczkomaty InPost 15 zł
UWAGA
Duża część oferowanych przez nas towarów (pufy, leżaki) to produkty wielkogabarytowe, w związku z tym:
- opcja wysyłki do Paczkomatu dostępna jest jedynie przy tych produktach, których rozmiar pozwala na umieszczenie ich w skrytce Paczkomatu,
- przy zamawianiu większej ilości produktów (np. więcej niż jeden puf, więcej niż 4 szt. leżaków) są one wysyłane w osobnych przesyłkach. Koszt dostawy wzrasta wtedy odpowiednio do ilości przesyłek, w których zostanie wysłane zamówienie. Koszt dostawy jest na bieżąco przeliczany w koszyku. W wyjątkowych przypadkach, jeśli system nie jest w stanie przeliczyć kosztów przesyłki ze względu na nietypowe zamówienie- pojawi się prośba o kontakt mailowy, gdzie zaoferujemy Państwu indywidualną, optymalną wysyłkę.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).
Prosimy o cierpliwość.
ZWROTY
Dokonując zakupu przez Internet i będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn. Wystarczy, że złożysz stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Zapakuj starannie zwracany produkt i dołącz do przesyłki nr zamówienia/fakturę.
3. Paczkę odeślij do nas bezzwłocznie na adres:
Dreamroots Sp. z o.o.
Dębowiec 748
38-220 Dębowiec
4. Zwrot pieniędzy będzie u Ciebie na koncie w ciągu 14 dni.
- Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" ani nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.
- Przypominamy, że produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- Szczegółowe informacje nt. odstąpienia od umowy oraz zwrotu wybranych towarów znajdziesz w Regulaminie.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają do Klienta były najwyższej jakości. Jeśli jednak trafił do Ciebie wadliwy produkt lub otrzymałeś przez pomyłkę produkt inny niż zamawiałeś- skorzystaj z możliwości Reklamacji.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Prześlij nam zdjęcia, która obrazują wady produktu na adres kontakt@dreamroots.pl w tytule maila wpisując: reklamacja nr zamówienia
3. Poczekaj na naszą odpowiedź- w zależności od tego, co jest przedmiotem reklamacji i jakiego typu jest to wada, zaproponujemy Ci rozwiązanie sytuacji.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto