DODATKOWE -10% Z KODEM: BLACKWEEK10
Puf Lincoln Baltic Sea
✔️ Materiał 380 g/m2 przyjemny w dotyku, gruby sztruks
✔️ Wypełnienie - kulka styropianowa EPS
✔️ Zdejmowany pokrowiec (prać w temperaturze 30 ℃)
✔️ Wysoka jakość wykonania - Produkcja POLSKA
✔️ Certyfikat OEKO-TEX Standard 100
✔️ Uchwyt ułatwiający przenoszenie pufy
✔️ Zamek zlokalizowany na dnie pufy
Specyfikacja: Puf S:
średnica dna: ~ 70 cm
wysokość ścianki w najwyższym miejscu po naciągnięciu: ~ 105 cm
pojemność: 100 l – polystyrenowa kulka
Puf M:
średnica dna: ~ 80 cm
wysokość ścianki w najwyższym miejscu po naciągnięciu: ~ 120 cm
pojemność: 300 l – polystyrenowa kulka
Puf o podstawie koła, wykonany z wysokiej jakości, mięsistego sztruksu, zapewnia trwałość i wytrzymałość obicia. Nasz worek sako to niezwykle eleganckie i funkcjonalne rozwiązanie, które wprowadza do wnętrza niebanalny akcent. Dostępne w różnorodnej kolorystyce, obicia są nie tylko estetyczne, ale także łatwe w czyszczeniu i odporne na uszkodzenia.
Pufa uszyta z materiału sztruksowego to kwintesencja luksusu i wygody. Jej miękki, przyjemny w dotyku materiał zachęca do odpoczynku, zapewniając chwile relaksu i komfortu. Sztruksowy materiał jest delikatny dla skóry, co pozwala spędzić na pufie długie godziny, nie czując żadnego dyskomfortu. Wnętrza z wykorzystaniem pufy sztruksowej zyskują wyjątkową atmosferę, emanującą stylem i ciepłem. Pufy nie tylko pełnią funkcję praktyczną, ale stanowią również interesujący element dekoracyjny, który przyciąga wzrok każdego gościa.
Pufa wypełniona jest granulatem styropianowym, który znajduje się w osobnym pokrowcu, zapewniając komfort siedzenia. Oba pokrowce zapinane na zamek umożliwiają regularne pranie zewnętrznego poszycia, a w razie potrzeby również uzupełnienie granulatu w wewnętrznym pokrowcu.
PODSTAWOWE KOSZTY WYSYŁKI:
- kurier przedpłata 25 zł
- kurier pobranie 30 zł
- Paczkomaty InPost 15 zł
UWAGA
Duża część oferowanych przez nas towarów (pufy, leżaki) to produkty wielkogabarytowe, w związku z tym:
- opcja wysyłki do Paczkomatu dostępna jest jedynie przy tych produktach, których rozmiar pozwala na umieszczenie ich w skrytce Paczkomatu,
- przy zamawianiu większej ilości produktów (np. więcej niż jeden puf, więcej niż 4 szt. leżaków) są one wysyłane w osobnych przesyłkach. Koszt dostawy wzrasta wtedy odpowiednio do ilości przesyłek, w których zostanie wysłane zamówienie. Koszt dostawy jest na bieżąco przeliczany w koszyku. W wyjątkowych przypadkach, jeśli system nie jest w stanie przeliczyć kosztów przesyłki ze względu na nietypowe zamówienie- pojawi się prośba o kontakt mailowy, gdzie zaoferujemy Państwu indywidualną, optymalną wysyłkę.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).
Prosimy o cierpliwość.
ZWROTY
Dokonując zakupu przez Internet i będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn. Wystarczy, że złożysz stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Zapakuj starannie zwracany produkt i dołącz do przesyłki nr zamówienia/fakturę.
3. Paczkę odeślij do nas bezzwłocznie na adres:
Dreamroots Sp. z o.o.
Dębowiec 748
38-220 Dębowiec
4. Zwrot pieniędzy będzie u Ciebie na koncie w ciągu 14 dni.
- Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" ani nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.
- Przypominamy, że produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- Szczegółowe informacje nt. odstąpienia od umowy oraz zwrotu wybranych towarów znajdziesz w Regulaminie.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają do Klienta były najwyższej jakości. Jeśli jednak trafił do Ciebie wadliwy produkt lub otrzymałeś przez pomyłkę produkt inny niż zamawiałeś- skorzystaj z możliwości Reklamacji.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Prześlij nam zdjęcia, która obrazują wady produktu na adres kontakt@dreamroots.pl w tytule maila wpisując: reklamacja nr zamówienia
3. Poczekaj na naszą odpowiedź- w zależności od tego, co jest przedmiotem reklamacji i jakiego typu jest to wada, zaproponujemy Ci rozwiązanie sytuacji.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto