Jesteś klientem biznesowym i potrzebujesz
leżaków lub puf z własnym nadrukiem lub logo?
leżaków lub puf z własnym nadrukiem lub logo?
SPECYFIKACJA:
✔️ Materiał: 380 g/m², przyjemny w dotyku, gruby sztruks
✔️ Wypełnienie: Kulka styropianowa EPS
✔️ Pokrowiec: Zdejmowany, można prać w temperaturze 30 ℃
✔️ Wysoka jakość: Produkcja POLSKA
✔️ Certyfikat: OEKO-TEX Standard 100 – bezpieczne materiały
✔️ Uchwyt: Ułatwia przenoszenie pufy
✔️ Zamek: Zlokalizowany na dnie pufy
ROZMIARY:
Puf S:
średnica dna: ~ 70 cm
wysokość ścianki w najwyższym miejscu po naciągnięciu: ~ 70 cm
pojemność: 140 l - kulka styropianowa
podnóżek: 35x35x25 cm
Puf M:
średnica dna: ~ 90 cm
wysokość ścianki w najwyższym miejscu po naciągnięciu: ~ 100 cm
pojemność: 290 l - kulka styropianowa
podnóżek: 35x35x25 cm
Pufa o podstawie koła z podnóżkiem, wykonana z wysokiej jakości, mięsistego sztruksu, zapewnia trwałość i wytrzymałość obicia. Jest to eleganckie i funkcjonalne rozwiązanie, które może również pełnić rolę stolika w Twoim wnętrzu. Dostępna w różnorodnej kolorystyce, obicia są nie tylko estetyczne, ale także łatwe w czyszczeniu i odporne na uszkodzenia. Dopasowany podnóżek zapewnia jeszcze większy komfort użytkowania.
Pufa uszyta z materiału sztruksowego to kwintesencja luksusu i wygody. Jej miękki, przyjemny w dotyku materiał wciąga każdego, kto na nią siada, oferując chwile relaksu i komfortu. Sztruksowy materiał jest delikatny dla skóry, dzięki czemu można spędzić na niej godziny bez uczucia dyskomfortu. Wnętrza urządzone z wykorzystaniem pufy sztruksowej zyskują wyjątkową atmosferę, emanującą stylem i ciepłem. Pufa z podnóżkiem to nie tylko praktyczny mebel, ale także ciekawy element dekoracyjny, który przyciąga uwagę każdego odwiedzającego.
Pufa wypełniona granulatem styropianowym, który znajduje się w osobnym pokrowcu, co zapewnia komfort siedzenia. Oba pokrowce są zapinane na zamek, co w przypadku zewnętrznego poszycia pozwala na regularne pranie, a w przypadku wewnętrznego pokrowca na uzupełnienie granulatu, jeśli zajdzie taka potrzeba.
PODSTAWOWE KOSZTY WYSYŁKI:
- kurier przedpłata 25 zł
- kurier pobranie 30 zł
- Paczkomaty InPost 15 zł
UWAGA
Duża część oferowanych przez nas towarów (pufy, leżaki) to produkty wielkogabarytowe, w związku z tym:
- opcja wysyłki do Paczkomatu dostępna jest jedynie przy tych produktach, których rozmiar pozwala na umieszczenie ich w skrytce Paczkomatu,
- przy zamawianiu większej ilości produktów (np. więcej niż jeden puf, więcej niż 4 szt. leżaków) są one wysyłane w osobnych przesyłkach. Koszt dostawy wzrasta wtedy odpowiednio do ilości przesyłek, w których zostanie wysłane zamówienie. Koszt dostawy jest na bieżąco przeliczany w koszyku. W wyjątkowych przypadkach, jeśli system nie jest w stanie przeliczyć kosztów przesyłki ze względu na nietypowe zamówienie- pojawi się prośba o kontakt mailowy, gdzie zaoferujemy Państwu indywidualną, optymalną wysyłkę.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).
Prosimy o cierpliwość.
Dokonując zakupu przez Internet i będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn. Wystarczy, że złożysz stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Zapakuj starannie zwracany produkt i dołącz do przesyłki nr zamówienia/fakturę.
3. Paczkę odeślij do nas bezzwłocznie na adres:
Dreamroots Sp. z o.o.
Dębowiec 748
38-220 Dębowiec
4. Zwrot pieniędzy będzie u Ciebie na koncie w ciągu 14 dni.
Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają do Klienta były najwyższej jakości. Jeśli jednak trafił do Ciebie wadliwy produkt lub otrzymałeś przez pomyłkę produkt inny niż zamawiałeś- skorzystaj z możliwości Reklamacji.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Prześlij nam zdjęcia, która obrazują wady produktu na adres kontakt@dreamroots.pl w tytule maila wpisując: reklamacja nr zamówienia
3. Poczekaj na naszą odpowiedź- w zależności od tego, co jest przedmiotem reklamacji i jakiego typu jest to wada, zaproponujemy Ci rozwiązanie sytuacji.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto