DODATKOWE -10% Z KODEM: BLACKWEEK10
Puf okrągły podnóżek Small Navy Petal
✔️ Wysokiej jakości materiał tapicerski
✔️ Wypełnienie - kulka styropianowa EPS
✔️ Zdejmowany pokrowiec (temperatura prania: 40 ℃)
✔️ Wysoka jakość wykonania - polska produkcja
✔️ Certyfikat OEKO-TEX Standard 100
✔️ Dodatkowe etui na puf, które zabezpiecza go przed ubrudzeniem podczas przechowania lub transportu
✔️ Zamek zlokalizowany na dnie pufy
✔️ Średnica dna: ~ 35 cm, wysokość ścianki: ~ 25 cm, objętość ok. 30 l
Niski puf o podstawie koła wypełniony granulatem styropianowym to niewielki, praktyczny mebel, który może służyć zarówno jako dodatkowe siedzisko, jak i podnóżek. To także estetyczny element dekoracyjny, który dobrze wygląda w różnych pomieszczeniach. Ze względu na swoją wielofunkcyjność i niski profil puf podnóżek to popularny dodatek do salonów, sypialni, pokoju dziecięcego i biur. Puf jest praktyczny: lekki, łatwy w przenoszeniu, zajmuje niewiele miejsca i nie wymaga wielu starań, aby utrzymać go w czystości. Jest to idealny mebel do relaksu i odpoczynku, a także do uzupełnienia wystroju wnętrza.
Nasze pufy drukujemy i szyjemy w Polsce z wytrzymałych materiałów tapicerskich. Nasze siedziska to wysokiej jakości produkt, który sprawia, że wnętrze nabiera przyjemnego, przytulnego charakteru.
Doskonała jakość druku i niepowtarzalne wzory to mocne strony naszego produktu. Na uwagę zasługuje też fakt, że poszycie można zdjąć i wyprać. Atestowany granulat styropianowy znajduje się w osobnym pokrowcu. Oba pokrowce są zapinane na zamek, co w przypadku zewnętrznego poszycia pozwala na regularne pranie go, a w przypadku wewnętrznego pokrowca- na uzupełnienie granulatu, jeśli zajdzie taka potrzeba.
PODSTAWOWE KOSZTY WYSYŁKI:
- kurier przedpłata 25 zł
- kurier pobranie 30 zł
- Paczkomaty InPost 15 zł
UWAGA
Duża część oferowanych przez nas towarów (pufy, leżaki) to produkty wielkogabarytowe, w związku z tym:
- opcja wysyłki do Paczkomatu dostępna jest jedynie przy tych produktach, których rozmiar pozwala na umieszczenie ich w skrytce Paczkomatu,
- przy zamawianiu większej ilości produktów (np. więcej niż jeden puf, więcej niż 4 szt. leżaków) są one wysyłane w osobnych przesyłkach. Koszt dostawy wzrasta wtedy odpowiednio do ilości przesyłek, w których zostanie wysłane zamówienie. Koszt dostawy jest na bieżąco przeliczany w koszyku. W wyjątkowych przypadkach, jeśli system nie jest w stanie przeliczyć kosztów przesyłki ze względu na nietypowe zamówienie- pojawi się prośba o kontakt mailowy, gdzie zaoferujemy Państwu indywidualną, optymalną wysyłkę.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).
Prosimy o cierpliwość.
ZWROTY
Dokonując zakupu przez Internet i będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn. Wystarczy, że złożysz stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Zapakuj starannie zwracany produkt i dołącz do przesyłki nr zamówienia/fakturę.
3. Paczkę odeślij do nas bezzwłocznie na adres:
Dreamroots Sp. z o.o.
Dębowiec 748
38-220 Dębowiec
4. Zwrot pieniędzy będzie u Ciebie na koncie w ciągu 14 dni.
- Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" ani nie odbieramy przesyłek z Paczkomatów.
- Przypominamy, że produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- Szczegółowe informacje nt. odstąpienia od umowy oraz zwrotu wybranych towarów znajdziesz w Regulaminie.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają do Klienta były najwyższej jakości. Jeśli jednak trafił do Ciebie wadliwy produkt lub otrzymałeś przez pomyłkę produkt inny niż zamawiałeś- skorzystaj z możliwości Reklamacji.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Prześlij nam zdjęcia, która obrazują wady produktu na adres kontakt@dreamroots.pl w tytule maila wpisując: reklamacja nr zamówienia
3. Poczekaj na naszą odpowiedź- w zależności od tego, co jest przedmiotem reklamacji i jakiego typu jest to wada, zaproponujemy Ci rozwiązanie sytuacji.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto