Jesteś klientem biznesowym i potrzebujesz
leżaków lub puf z własnym nadrukiem lub logo?
leżaków lub puf z własnym nadrukiem lub logo?
✔️Produkt polski
✔️Solidne drewno bukowe
✔️Kieszonka ułatwiająca przechowywanie
✔️Wytrzymała tkanina Adventure 220 g/m²
✔️100% poliester
✔️Waga 3 kg
Wymiary:
Reklamowe krzesełko z logo Twojej firmy to doskonały sposób na budowanie rozpoznawalności marki i zrobienie niezapomnianego wrażenia. Dzięki możliwości personalizacji możesz umieścić swoje logo na płachcie krzesełka, co przyciągnie uwagę każdego, kto je zobaczy. To idealne rozwiązanie promocyjne, które wyróżni Twoją firmę na plaży, w parku, czy podczas innych wydarzeń plenerowych.
Nasze lekkie, poręczne krzesełko plażowe z niskim profilem siedzenia to praktyczny i funkcjonalny mebel, który świetnie sprawdzi się na świeżym powietrzu. Jego kompaktowy rozmiar po złożeniu ułatwia przechowywanie i transport. Wykonane z wytrzymałej, wodoodpornej tkaniny Adventure o gramaturze 220 g/m², krzesełko jest trwałe i gotowe na różnorodne warunki użytkowania.
Dodatkowo, krzesełko posiada odpinaną kieszonkę, idealną na przechowywanie drobiazgów, takich jak książka, gazeta, czy telefon. Tkanina użyta do produkcji posiada certyfikat OEKO-TEX® STANDARD 100, gwarantujący wysoką jakość i bezpieczeństwo użytkowania.
Jak zamówić personalizowane krzesełko plażowe:
1. Wybierz projekt: Przygotuj projekt, który chcesz umieścić na krzesełku, obejmujący płachtę i kieszonkę. Wyślij projekt e-mailem na adres zamowienia@dreamroots.pl wraz z numerem zamówienia i plikiem z logotypem w wersji wektorowej.
2. Oczekuj wizualizacji: W ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia otrzymasz wizualizację projektu. Wizualizacje są wykonywane w dni robocze (projekty złożone w weekend będą realizowane od poniedziałku).
3. Akceptacja wizualizacji: Zaakceptuj przygotowaną wizualizację. Zamówienie nie trafi do produkcji bez Twojej akceptacji.
4. Ciesz się gotowym produktem!
PODSTAWOWE KOSZTY WYSYŁKI:
- kurier przedpłata 25 zł
- kurier pobranie 30 zł
- Paczkomaty InPost 15 zł
UWAGA
Duża część oferowanych przez nas towarów (pufy, leżaki) to produkty wielkogabarytowe, w związku z tym:
- opcja wysyłki do Paczkomatu dostępna jest jedynie przy tych produktach, których rozmiar pozwala na umieszczenie ich w skrytce Paczkomatu,
- przy zamawianiu większej ilości produktów (np. więcej niż jeden puf, więcej niż 4 szt. leżaków) są one wysyłane w osobnych przesyłkach. Koszt dostawy wzrasta wtedy odpowiednio do ilości przesyłek, w których zostanie wysłane zamówienie. Koszt dostawy jest na bieżąco przeliczany w koszyku. W wyjątkowych przypadkach, jeśli system nie jest w stanie przeliczyć kosztów przesyłki ze względu na nietypowe zamówienie- pojawi się prośba o kontakt mailowy, gdzie zaoferujemy Państwu indywidualną, optymalną wysyłkę.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).
Prosimy o cierpliwość.
Dokonując zakupu przez Internet i będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyn. Wystarczy, że złożysz stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Zapakuj starannie zwracany produkt i dołącz do przesyłki nr zamówienia/fakturę.
3. Paczkę odeślij do nas bezzwłocznie na adres:
Dreamroots Sp. z o.o.
Dębowiec 748
38-220 Dębowiec
4. Zwrot pieniędzy będzie u Ciebie na koncie w ciągu 14 dni.
Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają do Klienta były najwyższej jakości. Jeśli jednak trafił do Ciebie wadliwy produkt lub otrzymałeś przez pomyłkę produkt inny niż zamawiałeś- skorzystaj z możliwości Reklamacji.
Aby to zrobić:
1. Uzupełnij ten formularz. (Otrzymamy go drogą elektroniczną).
2. Prześlij nam zdjęcia, która obrazują wady produktu na adres kontakt@dreamroots.pl w tytule maila wpisując: reklamacja nr zamówienia
3. Poczekaj na naszą odpowiedź- w zależności od tego, co jest przedmiotem reklamacji i jakiego typu jest to wada, zaproponujemy Ci rozwiązanie sytuacji.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto